Jesteś tutaj

RetailShow 2013

21 Maj 2014

Podczas dwudniowych targów zostanie
zaprezentowana oferta około 200 firm z Polski i Europy z zakresu
wyposażenia i usług dla handlu. Wystawcy zaprezentują m. in.
ofertę w zakresie projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas
fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami
handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych,
usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług
doradczych, prawnych i consultingowych; towarów FMCG.


Targi odwiedzają osoby zarządzające
i podejmujące decyzje w sieciach handlowych i gastronomicznych,
osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, a także zarządcy
i najemcy centrów handlowych oraz firmy dostarczające wyposażenie
dla sklepów, w tym lokalni dealerzy.


Targi RetailShow 2013:


  • Wygodny dla zwiedzających podział
    wystawy na strefy: Store Design, Retail Technology oraz Equipment
    & Services.

  • Salony
    tematyczne na targach: IT for Retail, e-Commerce &
    mobile, Gastro
    oraz
    Digital Signage.

  • The Perfect Store -
    modelowy sklep zbudowany po raz drugi na targach, gdzie w jednej
    wspólnej aranżacji prezentujemy innowacyjne urządzenia, meble i
    wyposażenie. Firmy uczestniczące w projekcie mają zapewnioną
    wyjątkową promocję, ponieważ sklep cieszy się wielkim
    zainteresowaniem odwiedzających. Dla gości to wyjątkowa okazja,
    aby sprawdzić, wypróbować i porównać wszystkie prezentowane
    rozwiązania i urządzenia w praktyce.

  • Retail Congress -
    inspirująca konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe
    koncepty, design, technologie i zarządzanie. Drugi dzień
    konferencji poświęcony franczyzie: modele, wymagania i korzyści,
    projektowanie, zarządzanie, IT, prawo i księgowość.

  • Retail Innovations Theatre
    - warsztaty i prezentacje otwarte dla wszystkich zwiedzających
    bezpośrednio na hali targowej.

  • Innowacje Handlu -
    prestiżowy konkurs w rozszerzonej formule z nowymi kategoriami dla
    sieci handlowych.

  • Rozbudowana aplikacja mobilna
    targów na systemy Android i iPhone, z możliwością umawiania
    spotkań i szeregiem bardzo przydatnych funkcji dla wystawców i
    zwiedzających.


Wstęp na targi dla zwiedzających jest
bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl, lub w
dniu targów na recepcji targowej. Organizatorem imprezy jest firma
ECP Polska.

Rate this article: 
Brak głosów