Jesteś tutaj

Kids Shop

O wydawcy

Kwartalnik „Kids Shop” wydawany jest od 1998 r. przez Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Magazyn, do 2011 roku funkcjonował pod nazwą „Dziecięcy Styl”. W 2012 roku tytuł przeszedł pełen rebranding i w nowej odsłonie, po zmianie layoutu i nazwy na „Kids Shop” trafił do branżowych czytelników.

Wydawnictwo Unit – ma w swoim portfolio łącznie 15 tytułów różnych magazynów branżowych, co przekłada się łącznie na 72 wydania w ciągu roku. Roczny nakład wszystkich pism to 496500 egzemplarzy, dodatkowo posiada 6 portali tematycznych, jak również konta na największych portalach społecznościowych. Unit jest organizatorem szkoleń, konferencji i warsztatów skierowanych do poszczególnych branż.

O tytule „Kids Shop"

Kids Shop to kwartalnik poświęcony branży artykułów dziecięcych. Jest to niezbędnik przy planowaniu zatowarowania sklepu na kolejny sezon. W "Kids Shopie" znajdziemy ważne informacje biznesowe, dowiemy się jak zaprojektować wnętrze sklepu, a przede wszystkim jak sprzedawać więcej. Na naszych łamach piszemy o obowiązujących trendach na rynku artykułów dziecięcych czyli o tym, co będzie numerem jeden w nadchodzącym sezonie, jak również o tym co dzieje się w branży. W dziale Gorące Hity Sprzedaży poznajemy topowe produkty, które pomogą zwiększyć sprzedaż. A w rubryce Twarze branży, mamy okazję poznać ludzi tworzących branżę artykułów dziecięcych.

Stałe działy numerów:

  • Trendy – czyli co będzie modne? przewidujemy trendy na nadchodzący sezon w branży artykułów dziecięcych.
  • Biznes w praktyce - piszemy, o tym jak handlować, by sprzedawało się więcej.
  • Aktualności – przegląd wydarzeń z kraju i ze świata z branży artykułów dziecięcych
  • Przegląd produktów- czyli prezentacja gorących hitów sprzedaży- to musi być w sklepie!
  • Twarze branży – prezentujemy ludzi tworzących branżę artykułów dziecięcych.
  • Z wizytą u.. - przegląd polskich sklepów dziecięcych.
  • Targi – relacje i zapowiedzi targów dziecięcych.

Dystrybucja

Magazyn w nakładzie 3 tys. egzemplarzy dystrybuowany jest na wielu polach zarówno w formie dystrybucji płatnej i bezpłatnej. Kanały dystrybucji to m.in.:

  • prenumerata,
  • kwalifikowana wysyłka rotacyjna do właścicieli sklepów tradycyjnych i internetowych, hurtowni, dystrybutorów, importerów.
  • dystrybucja podczas targów krajowych i zagranicznych,
  • dystrybucja w największych hurtowniach artykułów dziecięcych.

Współpracujemy z organizatorami największych targów branży artykułów dziecięcych polskich i zagranicznych takich jak: Kind & Jugend w Kolonii, Children's Fashion Cologne w Kolonii, Baby Expo w Kijowie czy Kid' s Time ( dawniej Czas Dziecka) w Kielcach, w których uczestniczymy osobiście i na bieżąco zdajemy relację z tych wydarzeń.

Redakcja

Redaktorem naczelnym magazynu „Świat Zabawek” jest Jolanta Tokarczyk, która dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu profesjonalnie przewiduje nadchodzące trendy, czujnie obserwuje zmiany zachodzące w branży artykułów dziecięcych i pisze o tym na łamach tytułu.

Z magazynem współpracują specjaliści z Instytutu Matki i Dziecka, Ministerstwa Gospodarki, Komitetu Ochrony Praw Dziecka, jak również specjaliści z zakresu prawa i consultingu.

Reklama

Reklamą na łamach „Kids Shopu” już od 8 lat zajmuje się Anna Piskorska.
Oprócz tradycyjnych form reklamowych, jesteśmy otwarci na nowe, niestandardowe formy reklamy ( prezentacja produktowa, paginacja, wkładka, insert).
Do klientów oprócz reklamy drukowanej docieramy za pośrednictwem reklam online ( banery reklamowe) na naszym portalu.

Działalność


Redakcja magazynu „Kids Shop” jest patronem medialnym organizowanych przez Wydawnictwo Unit warsztatów EDU STORE.

Właściciele sklepów oraz ich pracownicy, chcąc odnieść sukces na rynku, powinni nieustannie obserwować zmiany nastawienia konsumentów do zakupów. Dlatego przygotowany program warsztatów obejmuje nie tylko zagadnienia dotyczące skutecznej sprzedaży, ale również nowych mediów. Uczestnicy poznają między innymi: • tajniki profesjonalnego doradztwa w dziedzinie stylizacji, • budowanie dobrych relacji pomiędzy sprzedawcą-klientem, • najlepsze techniki obrony cen, • zasady tworzenia baz danych klientów, • prawne aspekty mailingów i kampanii sms-owych.

Warsztaty polecamy szczególnie:

  • właścicielom sklepów stacjonarnych
  • pracownikom handlu tradycyjnego
  • kadrze kierowniczej salonów sprzedażowych

Kontakt

Redakcja:

Jolanta Tokarczyk
e-mail: jtokarczyk@unit.com.pl
tel.: 22 320 16 02, faks: 22 320 16 40

Reklama:

drukowana/online
Anna Piskorska
Anna Piskorska
e-mail: apiskorska@unit.com.pl
tel.: 22 320 16 04, faks 22 320 16 40

Prenumerata:

koszt rocznej prenumeraty magazynu : 30 zł
Małgorzata Szczepanek
Małgorzata Szczepanek
e-mail: prenumerata@unit.com.pl
tel.: 48 22 32 01 666, faks 48 22 32 01 506
Zamów online

Koordynacja reklam:

Ewa Kowalska
Ewa Kowalska
e-mail: koordynacja@unit.com.pl
tel.: 48 22 32 01 600, faks 48 22 32 01 640

Dane techniczne

Częstotliwość: 4 wydania w ciągu roku
Nakład: 3000 egz.
Format: 190x240mm
Kanały dystrybucji: Prenumerata,kwalifikowana wysyłka rotacyjna, dystrybucja na targach krajowych i zagranicznych, dystrybucja w największych hurtowniach artykułów dziecięcych.

www.swiatzabawek.net