Jesteś tutaj

Konferencja Kids & Family Marketing Day za nami.

19 Kwiecień 2013

18 kwietnia w hotelu Puławska Residence w Warszawie odbyła się I konferencja Kids & Family  Marketing Day, której organizatorem był magazyn Online Marketing Polska oraz agencja reklamowa Kid&Young. Tematem spotkania było zagadnienie: Jak przygotować skuteczną kampanię marketingową na rok 2013?Trendy, możliwości, zagrożenia.



Konferencja sprofilowana na tematykę marketingu dziecięcego przyciagnęła ponad 120 osób z branży zabawek i artykułów dziecięcych.


W czasie spotkania uczestnicy mogli się dowiedzieć jak nadążyć za młodymi czyli co ma wpływ na wybory dziecka w zależności od wieku.

W czasie wykładu Zmiana zmianę zmianą zmienia czyli jak nadążyć za młodymi , którą poprowadził Radosław Pallach z agencji reklamowej Kid & Young mogliśmy się dowiedzieć jak i gdzie trafić do dzieci.


O tym jak pogodzić decyzje zakupowe dorosłych i ich pociech opowiadały Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka z Grupy IQS Sp.zo.o.


Iwona Piasta odpowiedzialna za markę Kubuś bardzo interesująco przedstawiła zagadnienie : Dzieci wiedzą o co chodzi-jak sprawić, aby dziecko pokochało Twoją markę, a rodzic wydawał na nią pieniądze. 


O swoich doświadczeniach w rozwijaniu jednocześnie grupy docelowej i marki opowiadała Olga Stępniewska z firmy Danone Sp.zo.o.


Czym jest Pokolenie XD? To interenet wyssany z mlekiem matki przekonywał Marcin Maj z OS3 multimedia.


Natomiast o dotarciu i zdobyciu zaufania w grupie docelowej oferując innowacyjne produkty mówiła Magdalena Konaczerenko-Ciszek marki Philips Avent.


Nie zabrakło również tematu o mediach społecznościowych. O fenomenie Naszej Klasy opowiadały Aleksandra Wakarecy oraz Bogna Bojanowska.


Organizatorzy podczas spotkania potwierdzili organizację drugiej edycji konferencji w 2014 roku.



                  

Rate this article: 
Brak głosów