Jesteś tutaj
Świat Zabawek

Magazyn Świat Zabawek
Stałe działy numerów
Dystrybucja
Redakcja
Reklama
Toy Business Conference
Kontakt
O tytule „Świat Zabawek"
Magazyn „Świat Zabawek" to jedyny na rynku polskim magazyn skierowany do branży zabawkarskiej. Nasi czytelnicy – sprzedawcy detaliczni, hurtownicy, producenci, importerzy oraz dystrybutorzy znajdą w nim informacje wyłącznie z pierwszej ręki. Od 1996 roku jesteśmy jedynym na rynku pismem B2B, który w 100 procentach dociera do przedsiębiorców z tego segmentu.
Zespół „Świata Zabawek" podpatruje trendy, tendencje, zmiany w prawie oraz kierunkach handlu zabawkami. Cenne źródło informacji dla i o branży dla każdego profesjonalisty. "Świat Zabawek" to więcej niż magazyn, to medium wokół którego podejmowane są liczne inicjatywy, które budują społeczność branży zabawkarskiej. Strona www [www.swiatzabawek.net], spotkania branżowe, szkolenia i warsztaty – wszystko to uzupełnia wysokiej jakości redakcję prezentowaną na łamach "Świata Zabawek". Ścisła współpraca z organizacjami branżowymi w Europie i na świecie, oraz ekskluzywne członkostwo w Stowarzyszeniu Magazynów Branżowych ITMA podkreśla, iż magazyn Świat Zabawek to doskonała platforma komunikacji biznesowej.
Magazyn w nakładzie 3,5 tys. egzemplarzy oprócz wysyłki rotacyjnej, prowadzonej na podstawie budowanej od lat bazy danych, można również znaleźć w punktach dystrybucji – największych hurtowniach zabawkarskich w Polsce.
Od 2013 magazyn pod hasłem „Świat Zabawek wspiera mądre zabawki" wspiera kreatywne i bezpieczne zabawki. Poprzez objęcie patronatem ciekawych propozycji dla dzieci, staramy się je wypromować wśród naszych czytelników.
Zależy nam, by dzięki temu, sklepy i hurtownie zwróciły uwagę na nowe pozycje na naszym rynku wydawniczym.
Stałe działy numerów:
- Wydarzenia - przegląd wydarzeń z kraju i ze świata w branży zabawek
- Nowości – prezentacja najnowszych produktów oferowanych przez producentów i dystrybutorów
- Trendy – o czym się mówi w branży zabawek
- Prawo – co każdy handlowiec wiedzieć powinien
- Firma- prezentacja firm zabawkarskich i ich najnowszych ofert
- Consulting – co musimy wiedzieć, by sprzedawało się więcej
- Handel – bestsellery sprzedaży online
- Targi – relacje i zapowiedzi najważniejszych wydarzeń z branży
- Przegląd produktów – najnowsze trendy w zabawkach
Dystrybucja
Magazyn w nakładzie 3 500 egzemplarzy dystrybuowany jest na wielu polach zarówno w formie dystrybucji płatnej i bezpłatnej. Kanały dystrybucji to m.in.:
- prenumerata,
- kwalifikowana wysyłka rotacyjna do właścicieli sklepów tradycyjnych i internetowych, hurtowni, dystrybutorów, importerów, księgarni.
- imienna wysyłka do kupców sieci,
- dystrybucja podczas targów krajowych i zagranicznych,
- dystrybucja w największych hurtowniach zabawkarskich.
Współpracujemy z organizatorami największych targów branży zabawkarskiej polskich i zagranicznych takich jak: Spielwarenmesse w Norymberdze, Toy Fair w Nowym Yorku, Toys & Games w HongKongu, Kind & Jugend w Kolonii czy Kid' s Time ( dawniej Czas Dziecka) w Kielcach, w których uczestniczymy osobiście na bieżąco zdajemy relację z tych wydarzeń.
Redakcja
Redaktorem naczelnym magazynu „Świat Zabawek" jest Jolanta Tokarczyk, która dzięki swojemu doświadczeniu profesjonalnie przewiduje nadchodzące trendy, czujnie obserwuje zmiany zachodzące w branży zabawek i pisze o tym na łamach tytułu.
Z magazynem współpracują specjaliści z Instytutu Matki i Dziecka, Ministerstwa Gospodarki, Komitetu Ochrony Praw Dziecka, jak również specjaliści z zakresu prawa i consultingu. Na naszych łamach swoje artykuły na temat trendów publikuje Reyne Rice- ekspert w dziedzinie trendów w branży zabawek.
Reklama
Reklamą na łamach „Świata Zabawek" zajmuje się Ewa Kowalska od kilkunastu lat związana z wydawnictwem.
Oprócz tradycyjnych form reklamowych, jesteśmy otwarci na nowe, niestandardowe formy reklamy ( paginacja, wkładka, insert, krzyżówka na łamach tytułu, organizacja konkursów poprzez profil społecznościowy na fb).
Do klientów oprócz reklamy drukowanej docieramy za pośrednictwem reklam online ( banery reklamowe) na naszym portalu, jak również na profilu fb.
Działalność
TOY Business Conference to inicjatywa magazynu „Świat Zabawek", która wpisuje się w strategię magazynu opartą na 3 słowach: INFORMACJA*EDUKACJA*INTEGRACJA.
Konferencja organizowana jest regularnie od 2011 roku. Jej celem jest pogłębianie wiedzy na temat rynku zabawek, informowanie o nowych narzędziach marketingowych, integracja społeczności branży oraz wymiana doświadczenia. Podczas dorocznego spotkania uczestnicy analizują kondycję branży zabawkarskiej, pogłębiają wiedzę na tematy związane z prowadzeniem biznesu, tak aby sprzedawało się więcej, TBC to również okazja do wymiany poglądów i doświadczeń z innymi przedstawicielami z branży.
Kontakt
Redakcja:
Jolanta Tokarczyk
e-mail: jtokarczyk@unit.com.pl
tel.: 22 320 15 32, faks: 22 320 16 40
Reklama/Koordynacja:
drukowana/online
Ewa Kowalska
e-mail: ekowalska@unit.com.pl
tel.: 48 22 32 01 600, faks 48 22 32 01 640
Prenumerata:
koszt rocznej prenumeraty magazynu (9 wydań): 80 zł
Małgorzata Szczepanek
e-mail: prenumerata@unit.com.pl
tel.: 48 22 32 01 666, faks 48 22 32 01 506
Dane techniczne
Częstotliwość: 9 wydań w roku
Nakład: 3500 egz.
Format: 230x300mm
Kanały dystrybucji: Prenumerata,kwalifikowana wysyłka rotacyjna, dystrybucja na targach krajowych i zagranicznych, dystrybucja w największych hurtowniach zabawkarskich.
Znajdź nas: fb
O wydawcy
Magazyn „Świat Zabawek" wydawany jest od 1996 r. przez Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Wydawnictwo Unit – ma w swoim portfolio łącznie 15 tytułów różnych magazynów branżowych, co przekłada się łącznie na 72 wydania w ciągu roku. Roczny nakład wszystkich pism to 496500 egzemplarzy, dodatkowo posiada 6 portali tematycznych, jak również konta na największych portalach społecznościowych. Unit jest organizatorem szkoleń, konferencji i warsztatów skierowanych do poszczególnych branż.